Евелина притежава над 15-годишен обширен професионален опит в областта на маркетинговите проучвания, като е управлявала както собствен бизнес, така и бизнеса на голям доставчик на глобални маркетингови изследвания.
Тя е отговаряла за управлението на проекти за над 50 клиенти на Fortune 500 по целия свят и има богат опит в обучението на стотици служители в рамките на тази дейност. В момента Евелина преподава маркетингови проучвания в Американския университет в България. Нейната експертиза включва също: развитие на клиенти за стартиращи компании, социално предприемачество, лидерство.
Евелина Ван Менсел има Бакалавърска степен по Мениджмънт в Туризма от Университета в Портсмут, както и Магистър Бизнес Администрация за Управленски Кадри и награда за изключителни академични постижения от Американския Университет в България.